Tematikus foglalkozás – Genslerné György Gyöngyi – Részvétel a Te szedd akcióban.
A 7. foglalkozás címe Mi is legyünk önkéntesek! Azokról az önkéntesség témakörébe tartozó lehetőségekről beszélgettünk, amelyek iskolánkban vagy azon kívül a közeljövőben lesznek. Határtalanul pályázat keretében az Erdélybe utazók gyűjtése a Dévai Szent Ferenc Alapítvány javára. Önkéntes nyári munkalehetőségek a bonyhádi állatmenhelyen. Mit tudunk vinni az állatmenhely meglátogatásakor ajándékba? A tanulók többsége lelkesen jelezte részvételi szándékát az említett eseményekre.
Tematikus foglalkozás – Európai Unió
7. foglalkozás: Az eurót bevezető országok, euró övezet. Különböző országok bankjegyei, pénzérméi.
Felzárkóztató foglalkozás – Nierné Földi Erika
A foglalkozás célja a szövegértés fejlesztése volt. Mindenkinek egy adott szöveg (aktuális lecke) elolvasása után (tankönyv segítségével) 3 kérdést kellett megfogalmaznia a többiek számára. A válaszok meghallgatása után együtt mondták el az új ismereteket a tanulók.
Német nyelvi foglalkozás – Vargáné Tamás Tünde
A hetedik tematikus foglalkozáson a Frühling – Tavasz témakört dolgoztuk fel a gyerekekkel. Szavakat gyűjtöttünk a tavaszhoz kapcsolódóan. Mondatalkotás volt a feladat a szavak segítségével. Beszélniük kellet a tavaszról, összefüggően 5 – 6 mondatban (tavaszi hónapok, tavaszi virágok, tavaszi ruházat stb.) A szókincsbővítés, szókincsfejlesztés illetve a kommunikáció volt az elsődleges cél.
Angol nyelvi foglalkozás – Árva Edit
A hetedik foglalkozáson folytattuk az előző alkalommal megkezdett szókincsbővítést, ugyanazzal a módszerrel. A tanulók a gyakorlás során elsajátították a szókártyás módszert. Vettünk páronként két dobozt, az egyikbe azokat a kártyákat tették, amelyekről már úgy érezték, hogy tudják, a másikba azokat, amiket még nem tudtak. A kártyákat, amiket nem tudunk, néhányszor átnézték, és ha „megragadt”, akkor azok is átkerültek a másik dobozba.
Tehetséggondozó foglalkozás – Csizmadia Istvánné
Ma a figyelem fejlesztése került középpontba. A tartós figyelem nagyban segítheti eredményességüket, így fontos ennek fejlesztése. Sokféle feladatot kaptak: „Keresd a párját”, Mi a különbség a két kép között, Betűhalmazban szavak keresése”. Megtapasztalhatták, hogy nem is olyan egyszerű megfigyelni, észrevenni a részleteket. Kitartóan dolgoztak a játékos feladatokkal, jól érezték magukat. Hasznosan telt a mai foglalkozás