Tematikus foglalkozás – Genslerné György Gyöngyi
„A” – A 21. tematikus foglalkozáson átbeszéltük a következő félév feldolgozandó témáit és az ez idő alatti kulturális, zenei és egyéb előadásokat. Visszautalva az előző félév során feldolgozott önkéntességi témára, a tanulók segítségét kértem az iskola könyvtárának átalakításából adódó munkában. A gyerekek lelkesen vállalták az önkéntes munkát.
„B” – A 21. tematikus foglalkozáson az iskolai könyvtár dokumentumai és az internet segítségével anyaggyűjtést végeztünk az Európai Unióval kapcsolatban.
Felzárkóztató foglalkozás – Nierné Földi Erika
A gyerekeknek idő kell újra fölvenni a munka ritmusát, ezért játékos tanulást szerveztem erre a foglalkozásra. Az előző évi tananyagból kaptak feladatokat az „Okos doboz”-ból. A főbb tárgyakból válogattunk feladatokat. Egyénileg és páros munkában is folyt a versengés.
Német nyelvi foglalkozás – Vargáné Tamás Tünde
A huszonegyedik tematikus foglalkozáson Ich stelle mich vor – Bemutatkozom, Wie bin ich? – Milyen vagyok én? témákat dolgoztuk fel. Külső és belső személyiség jegyeket gyűjtöttünk. Ezek segítségével fogalmazták meg, hogy rájuk melyik jegy, tulajdonság jellemző. A bemutatkozás során saját magukat és családjukat mutatták be. A feladatok során a verbális készségek fejlesztése volt az elsődleges cél. Hangsúlyt fektettem a szókincs, szóbeli kifejezőkészség egyéni fejlesztésére is. Fontosnak tartottam azt is, hogy erősítsem a tanulók önbizalmát a szóbeli megnyilatkozás terén.
Angol nyelvi foglalkozás – Árva Edit
A „Doddle” társasjáték szabályainak megbeszélése, a játék játszása csoportokban – közben szókincsbővítés angolul.
Reading and translating – learning new words – practice – playing a boardgame
Tehetséggondozó foglalkozás – Csizmadia Istvánné
Ezen a délutánon egy nagyon vidám vetélkedőt tartottunk. Két csapatra osztottuk a csoportot. A kérdéseket és feladatokat az előző foglalkozáson elhangzottak és látottak alapján állítottam össze. Ki, mire emlékezett legjobban a nyári élménybeszámolókból. Egy-egy jigsaw-puzzle képet is ki kellett rakniuk, amelyek a nyári táborban készültek. Nagyon jól együtt működtek a csapatok, szoros eredmény született a foglalkozás végére.
A gyerekek nagyon ügyesek voltak, jól érezték magukat. Újra felidézhették a feladatok által nyári tapasztalataikat, élményeiket.