Keresztesy Veronika drámapedagógus a közvetlen hangvételű bemutatkozást követően, az első játékkal, egy labda egymásnak való dobálásával, a résztvevők közötti spontán kapcsolódási pontok megkeresését célozta meg. Ezt követően a Fusson, aki elnevezésű játék a másik gyerek esetlegesen rejtett tulajdonságainak megismerését, az egymáshoz való hasonlóság felfedezését szolgálta. Az előadó egyre nehezebbé váló szabályok betartatására törekedett. A harmadik játék a Szín-testrész volt. A gyerekek a térben sétáltak össze-vissza. A játékvezető mondott egy testrészt és egy színt. A résztvevőknek pár másodperc alatt azzal a testrésszel meg kellett érinteniük azt a színt, ami elhangzott. Nem csak magukon vagy a tárgyi környezeten, hanem előzetes megállapodás esetén, a társainkon kereshették a színt. A nyitottság és az együttműködés mellett, a másik személy szuverenitásának tiszteletben tartására is nevelt a játék. A foglalkozás zárása a Ne nevess! című, önfegyelemre tanító játék volt. A körben álló gyerekeknek némán, rezzenéstelen arccal egymás tekintetét kellett keresniük. Aki elnevette magát, kiesett a játékból. A közös játékok során a gyerekek nagyon aktívak, lelkesek voltak. Az előadó az érzékenyítő tréning keretében erősítette a résztvevő gyerekek egymás iránti nyitottságát.
Előadás: Érzékenyítő tréning 2.
Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.