Tematikus foglalkozás – Genslerné György Gyöngyi
„A” – A 22. tematikus foglakozáson a csoport segített az iskolai könyvtár átrendezésében. a leselejtezett könyveket összerakták, bedobozolták és felnőtt segítségével a BONYCOM hulladékgazdálkodó szervezetnél leadták. Az így kapott pénzt felajánlották az iskola Diákönkormányzatának.
„B” – A 22. tematikus foglalkozáson nyomtatot és elektronikus térképen is megkerestük az EU országait. A foglalkozás második felében kiscsoportos vetélkedő keretében vaktérképen és rejtvények segítségével mélyítették el tudásukat a gyerekek. A foglalkozáson érintettük, hogy a tagországok száma folyamatosan nő, de előfordulhat az is, hogy valamelyik tagállam kilép az Unióból (brexit).
Felzárkóztató foglalkozás – Nierné Földi Erika
Az elmúlt három hétben a tanév eleji ismétlések folytak a tanórákon. Annak érdekében, hogy a gyerekeknek jól sikerüljenek az első felmérőik, és kellő motiváltsággal forduljanak az új tanévhez, rengeteg ismétlő feladatot oldottunk meg.
Német nyelvi foglalkozás – Vargáné Tamás Tünde
A huszonkettedik tematikus foglalkozáson elkezdtük a képleírások gyakorlását. A képleíráshoz szükséges mondatmodelleket beszéltünk meg. Pl: Auf dem Bild sehe ich… – A képen látok…; Im Hintergrund des Bildes…. – A kép hátterében…; Im Vordergrund des Bildes… – A kép előterében…., a képen látható személyek leírása. A kép témája Im Lebensmittelgeschäft – Az élelmiszerboltban volt. A szókincsbővítés, szókincsfejlesztés, kommunikáció volt a cél. Továbbá az, hogy a tanulók elsajátítsák azokat az ismereteket, melyek segítségével összefüggően, több mondatban tudnak beszélni egy képről.
Angol nyelvi foglalkozás – Árva Edit
A nagy sikerre való tekintettel folytattuk a társas játékot (Dobble).
Playing a boardgame – practising some new words
Tehetséggondozó foglalkozás – Csizmadia Istvánné
A mai délutánon szóbeli feladatokat oldottunk meg. Először is a nyárral és nyári élményekkel kapcsolatos szavakat gyűjtöttünk. Csak úgy záporoztak a szavak. Ez volt a könnyebb része a feladatnak. Ezután párokat alkottunk. Minden pár kapott az elhangzott szógyűjteményből 10-10 szót, amelyet fel kellett használniuk egy rövid, összefüggő szöveg megalkotásához. A párok nagyon jól összedolgoztak. Amikor elkészültek, előadták a „műveiket”. Kíváncsiak voltak egymás alkotására, figyelmesen hallgatták meg mások történetét. Remek szövegeket alkottak a gyerekek.
Jó hangulatban telt a foglalkozás, alig vettük észre, hogy elrepült az idő.