Tematikus foglalkozás – Genslerné György Gyöngyi
Az „A” komponens 41. foglalkozásán a testmozgás egészségmegőrző szerepéről beszélgettünk. A gyerekek beszámoltak arról, hogy ki hogyan próbál megfelelni ennek. Az aktívan sportoló tanulók meséltek az általuk űzött különböző sportágakról, sportélményeikről, eredményeikről. Közösen megnéztük a sportfaliújságon, iskolai honlapon publikált sikereiket.
A „B”komponens 41. foglakozásán az Unió távolabbi tájainak természeti örökségeivel foglalkoztunk. Képeskönyvek, albumok és az internet segítségével képeket, leírásokat kerestünk. Külön foglalkoztunk az UNESCO védelmében lévő, a világörökség részét képező tájakkal, amelyeket a térképen is megkerestünk.
Felzárkóztató foglalkozás – Nierné Földi Erika
A mai foglalkozáson az elmúlt egy évről beszélgettünk, aztán a játékok kerültek elő. A csapatépítő játékok közül olyanokat választottam, amik elsősorban az egymás közötti kommunikációt fejlesztik. Nagy sikere volt a Vakon rajzolás c. játéknak, de az önfeledt játék akkor alakult ki igazán, mikor előkerült a számítógép (tablet, telefon) és kognitív játékokat játszhattak.
Német nyelvi foglalkozás – Vargáné Tamás Tünde
A negyvenegyedik tematikus foglalkozás témája Fasching – Farsang volt. A gyerekek feladatlapon dolgoztak. Faschingsrätsel – farsangi rejtvény. Szórejtvényben huszonöt farsangi figura nevét kellet megtalálniuk. Megbeszéltük a szavak magyar jelentését is. Ezután mondatokat fogalmaztak meg a farsanggal kapcsolatosan. A kommunikáció, a szókincsbővítés és szókincsfejlesztés volt a cél.
Angol nyelvi foglalkozás – Árva Edit
Ezen a foglalkozáson – aktuálisan – a Valentin nap volt a téma. A foglalkozás célja a szókincsbővítés volt, amely két feladatlap segítségével történt meg. Egy szórácsban megkerestük az ide illő kifejezéseket. Ezt egy keresztrejtvény kitöltése követte önálló munkában, melynek megfejtése egy mondatot eredményezett.
Vocabulary – Finding the new words – crossword
Tehetséggondozó foglalkozás – Csizmadia Istvánné
A mai napon Activity játékkal játszottunk. A játék sokoldalúan fejleszti a gyerekeket, kreativitásuk kerül előtérbe, mindamellett fejleszti a beszédkészségüket, logikus gondolkodásukat. A rajzolási készségük is fejlődik a játék során. Nagyon szeretnek ezzel a játékkal játszani. Nem is veszik észre, hogy játék közben mennyi mindent tanulnak, milyen sokrétűen fejlődnek. Kedvenc játékunkat ezért többször is elővesszük. Nagyon jó hangulatban telt a foglalkozás. Jól érezték magukat.