Tematikus foglalkozás – Genslerné György Gyöngyi
Az „A” komponens 72. foglalkozásán felidéztük a pályázati időszak legsikeresebb, legemlékezetesebb pillanatait. Kinek mi tetszett a legjobban? Mi az, amire a legszívesebben emlékszik vissza? A legjobb képekből prezentációkat készítettünk, amelyeket együtt néztünk végig.
A „B” komponens utolsó foglalkozásán arról beszélgettünk, hogy bővült-e a résztvevők ismerete az Európai Unióról? A programok közül melyikre emlékeznek a legszívesebben? Az összegyűjtött fotókból ppt-t készítettünk, majd közösen megnéztük, miközben felidéződtek bennünk a legszebb pillanatok.
Felzárkóztató foglalkozás – Nierné Földi Erika
Ez alkalommal az utolsó foglalkozásra jöttünk össze. A gyerekekkel felelevenítettük a 71 alkalom tematikáját. Mindenki elmondhatta, hogy az elmúlt időszaknak mi volt a hozadéka számára. Volt olyan tanuló, aki meghatottan beszélt arról, hogy a csoporthoz tartozás milyen sokat jelentett neki, és hiányozni fog számára a törődés, amit kapott. Néhányan nehézségnek nevezték meg azt, hogy a sok iskolai elfoglaltságuk mellett, a jó programok ellenére, időnként nehezen tudták szabaddá tenni magukat a foglalkozások idejére.
Német nyelvi foglalkozás – Vargáné Tamás Tünde
A hetvenkettedik tematikus foglalkozás témája Der Winter – A tél. Szavakat gyűjtöttünk a tél témakörében. Mondatokat kellett megfogalmazniuk a télről. A foglalkozás második felében képleírás volt a feladat. Ezután feladatlapon dolgoztak. Két képhez kapcsolódó mondatok igazságtartalmát kellett eldönteniük a tanulóknak. A mondatokat le is kellett fordítaniuk. A foglalkozás célja a meglévő ismeretek alkalmazása, szókincsbővítés, szókincsfejlesztés, kommunikációs készség fejlesztése volt.
Angol nyelvi foglalkozás – Csizmadia Istvánné
Elérkezett az utolsó foglalkozás. A gyerekek arról számolhattak be, hogy mi tetszett a legjobban az elmúlt 2 évben. Mit találtak nagyon hasznosnak, minek örültek. Egymás szavába vágva mondták el élményeiket. Jó volt hallani, látni, hogy milyen ügyesen fűzik az angol mondataikat, bátran használják a tanultakat. Sokat fejlődött minden tanuló, aminek nagyon örülök. Sok élménnyel gazdagodtak a tanulók, jó szívvel emlékeznek az együtt töltött foglalkozásainkra.
Tehetséggondozó foglalkozás – Lamberti Judit
Utolsó foglalkozáson felelevenítettük két év eseményeit. A képeket végigtekintve, nevetve nézegettük változásainkat. Legeket állítottunk fel a foglalkozásokról: legmosolygósabb, legviccesebb, legtöbbet hozó, leg…, igyekeztünk sok-sok ötlettel visszaemlékezni a foglalkozásokra.