Heti foglalkozások 19.

Tematikus foglalkozás – A komponens

A 19. foglalkozáson megbeszélték Komlóczi Zoltán és Újvári Gábor drámajátékos foglalkozását. A korábban megbeszéltek szerint összeállították a bemutatkozó produkciókat. Felhasználták a városukról, iskoláról, csoportunkról és tagokról előzetesen gyűjtött képeket, adatokat. A foglalkozás végén el is próbálták a csoportok bemutatkozását.

Tematikus foglalkozás – B komponens

Az idei tanév lezárásaként vetélkedőn vettek részt a foglalkozás tagjai. Az összeállított játékos feladatok mindegyike valamilyen formában feldolgozta az Európai Unióról ebben a tanévben megismert információkat, tényeket. A játékos feladattípusok között szerepelt puzzle, keresztrejtvény, kakukktojás keresés, hangfelismerés stb. A csapatokba osztott tanulók egy-egy uniós országot képviselve vettek részt a vetélkedőn. Ennek megfelelő jelképeket jelenítettek meg csapatukban.

Felzárkóztató foglalkozás – Nierné Földi Erika

A foglalkozás célja volt, hogy a tanulók egyénileg és közösségi szinten visszatekintsenek az elmúlt hetekre, és reflektáljanak a tapasztalataikra, bennük keletkezett benyomásokra, érzésekre, elsajátított ismeretekre, közösségi folyamatokra. Mindezt játékos formában: koffer – orvosi táska – szemetes

A legnagyobb sikere a 3 majom című játéknak volt.

Német nyelvi foglalkozás – Vargáné Tamás Tünde

A tizenkilencedik foglalkozás témája Im Restaurant – Az étteremben. Az előző foglalkozásokon az étteremben különböző ételek és italok rendelése volt a tanulók feladata. A foglalkozáson ezeket az ismereteket ismételtük, gyakoroltuk, rendszereztük. A foglalkozás második felében, párokban folytattak párbeszédet pincér és vendég között. A verbális készségek fejlesztése, a szóbeli megnyilvánulás erősítése valamint eddigi ismereteik alkalmazása volt a cél.

Angol nyelvi foglalkozás – Árva Edit

A nyári szünet előtti utolsó foglalkozáson különböző angol nyelvi játékokat játszottunk: akasztófát, lépcsős játékot, sarkos játékot, társas játékokat. A foglalkozás célja a tanult szavak felelevenítése volt játékos formában.

Games: hangman – corner game – smart card

 Tehetséggondozó foglalkozás – Csizmadia Istvánné

A tanév utolsó foglalkozásán különböző játékokat játszottunk. A gyerekek választhattak a kedvenceik közül. Két csapatban játszottunk memóriajátékot az algebrai kifejezésekkel. Majd országok és fővárosuk következett, amelyet már párokban játszhattak a gyerekek. A vizuális memória játék is előkerült, több párban játszottuk, a győztesek közül újabb játék után a nap győztese is meglett. Vidáman telt a foglalkozás, jókedvvel zártuk az évet.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.