Heti foglalkozások 53.

Tematikus foglalkozás – Genslerné György Gyöngyi

A 14. tematikus foglalkozáson megbeszéltük iskolánk májusi jótékonysági akcióit. A Határtalanul pályázat keretében utazó 7. osztályos tanulók a Dévai Szent Ferenc Alapítvány számára tartós élelmiszereket visznek Erdélybe. Az iskolai Gyermeknap programját biztosító szervezet kérésére a zomba-paradicsompusztai Berkes János gyógypedagógiai iskola fiatal felnőttjei számára használt ruhákat és cipőket gyűjtünk. Adománygyűjtéssel és az akciók népszerűsítésével segítjük a szervezőket.

Felzárkóztató foglalkozás – Nierné Földi Erika

A 14. foglalkozáson tapasztaltam, hogy a térlátás területén mennyire polarizált a tanulók tudása, ezért a mai foglalkozáson is ennek a területnek a fejlesztését céloztam meg. A feladatok között szerepelt: tájékozódás a térben, a síkon; nézeti képek értelmezése, előállítása; testháló készítése stb. A fejlettebb térlátással rendelkező tanulók önálló munkában végezhették a feladatokat, a többiek páros munkában. A gyerekek körében újra nagy sikere volt a számítógépen elvégezhető feladatoknak.

http://tudasbazis.sulinet.hu/HU/matematika/matematika/matematika-4-osztaly/tergeometria/testhalo-kiteritese-tervezese-osszeallitasa

Német nyelvi foglalkozás – Vargáné Tamás Tünde

A tizennegyedik foglalkozás témája Lesestück – Leseverstehen – Zu Mittag in der Gaststätte – Olvasmány- Olvasásértés – Ebéd a vendéglőben volt. A foglalkozás során szöveget dolgoztunk fel a tanulókkal. Mindenki megkapta a szöveget, először megbeszéltük az ismeretlen szavakat, a magyar jelentéseket a tanulók a szövegbe az ismeretlen szó fölé írták. Ezután szerepek szerint (apa, anya, Péter, Mónika, pincér) olvasták és fordították a szöveget. A foglalkozás célja a szókincsbővítés, szókincsfejlesztés, a tanult és elsajátított ismeretek alkalmazása volt.

Angol nyelvi foglalkozás – Árva Edit

A tizennegyedik foglalkozáson a gyerekek egy éttermi párbeszédet kaptak, amelyből hiányoztak szavak, kifejezések. A táblára felírtam néhány étteremmel kapcsolatos kifejezést, ezekből kellett kiválogatniuk a megfelelőeket és azokkal kiegészíteniük a párbeszédet. Ezután megkapták ugyanezt a dialógust szerepenként szétvagdalva – a feladatuk a helyes sorrend felállítása után a párbeszéd begyakorlása és előadása volt.

Gap filling – Making the correct order – Learning the dialogue – Acting out

Tehetséggondozó foglalkozás – Csizmadia Istvánné

Az előző foglalkozások egyikén önállóan alkotott szövegek felolvasása, előadása szereplők szerint. Egymás alkotásának meghallgatása, vélemények megfogalmazása: Mit tetszett? Miért tetszett?

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.