Tematikus foglalkozás – Genslerné György Gyöngyi
A 10. tematikus foglalkozáson Bakos-Kiss Gábor zenés előadását elevenítettük fel néhány, az iskola honlapján is szereplő, rövid videó felvétel lejátszásával. Beszélgettünk az állatmenhely látogatása során megélt élményeinkről. Egy gyerek jelezte, hogy a látottak hatására a családja már elindította a Kíra Völgységi Kutyamentő Egyesületnél egy állat befogadását. Jeleneteket néztünk meg a híres magyar mentőkutyáról, a Mancsról szóló játékfilmből.
Tematikus foglalkozás – Európai Unió
10. foglalkozás: Az előző foglalkozás folytatása, lezárása képpen a gyerekek egy dokumentumot készítettek az intézményekről és azok munkájáról.
Felzárkóztató foglalkozás – Nierné Földi Erika
A matematikai alapműveleteket gyakoroltuk. Mindegyik évfolyamon olyan feladatokat kaptak a gyerekek, amik kapcsolódtak a matematika órán tanult tananyaghoz. A 4. évfolyamon tanulók az ezres számkörben végeztek írásbeli összeadásokat, kivonásokat szorzásokat és osztásokat. Az 5. évfolyamra járók közönséges törtekkel végezték a műveleteket, a 6. évfolyamosoknak ehhez még a tizedes törtekkel végzett írásbeli számítások is hozzáadódtak.
Német nyelvi foglalkozás – Vargáné Tamás Tünde
A foglalkozás témája Bildbeschreibung – Képleírás volt. A tanulók párokban dolgoztak, különböző témájú képeket kaptak a párok pl.: évszakok, napirend, lakás, berendezési tárgyak. A pároknak a megbeszéltek alapján először szavakat kellet gyűjteniük a képekről, ezután az összegyűjtött szavak segítségével mondatokat kellett megfogalmazniuk. A foglalkozás célja a szókincsbővítés, szókincsfejlesztés, kommunikáció volt. Valamint azoknak az ismereteknek az elsajátítása, melyek a képleíráshoz szükségesek.
Angol nyelvi foglalkozás – Árva Edit
A tízedik foglalkozáson az elmúlt órai ismeretek megszilárdítása, tovább bővítése történt. Egy hallgatási gyakorlat során egy étteremben játszódó párbeszédet kellett kiegészíteniük, majd annak analógiájára egy adott étlapról nekik kellett a pincér illetve a vendég bőrébe bújva párbeszédet alkotniuk. A párbeszédeket páros munkában gyakorolták.
Revising – Listening – Writing a dialogue – Acting out – Working in pairs
Tehetséggondozó foglalkozás – Csizmadia Istvánné
Logikai játékok bajnokságának folytatása: a Malom, az Ötödölő, a Torpedó és a Puzzle játékok legjobbjainak kihirdetése. A gyerekek nagy koncentrációval törekedtek a legjobbak közé kerülni. Nagyon ügyesek voltak, jól érezték magukat.